- Hae verkosta 3 erinomaisuutta ja edelläkävijyyttä edustavaa ja esittävää esimerkkiä matkailun b to c kaupasta ja vastaa kysymyksiin
- kenelle ja mitä myydään? (kohderyhmä ja tuotteet)
- missä kanavassa myydään?
- miksi verkkokauppa edustaa erinomaisuutta ja edelläkävijyyttä
- Esitä 2 esimerkkiä matkailun-, elämystuotannon tai vapaa-ajan verkkokaupasta, jotka pystyvät tarjoamaan esimerkillistä sekä vaihtoehtoista asiakaspalvelua verkkokaupassaan kohderyhmälähtöisesti. Mikäli sinulla on omia kokemuksia ota ne mukaan!
- Kirjoita vähintään 4 tärkeintä asiaa, mitä tarvitset oman organisaatiosi verkkokaupan menestymiseen.
Kirjoita ennakkotehtävistä blogiisi ja nimeä blogi seuraavasti:
Matkailun sähköinen liiketoiminta 2012- ennakkotehtävä.
Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset tarkennuksia tehtävään otathan yhteyttä Kirsiin, kirsi.mikkola(at)liiketoiminta.info tai gsm 040 555 1019.
Jokaisen esityksen sisältöjä käsitellään lähipäivinä 27-28.3.2012.
See You!
-Kirsi-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti